До сега сите сме свесни дека лажните вести се лоша работa во нашето општество и дека треба да научиме како да се заштитиме од нив. Но, според написот објавен во мај 2019 година од универзитетот Туро, лажните вести може да создадат нови можности за работа. За оние што студираат за магистер на уметност по психологија со фокус на психологија на медиумите, тоа е проблем со кој сигурно ќе наидат на нивните кариери. Можеби тоа е најважниот проблем што доаѓа. Медиумските психолози можат да играат клучна улога во оваа област, преку развивање на образование за да им помогнат на луѓето да разберат како да утврдат дали нешто е „лажно“ или не, е дел од мисијата на медиумски психолог, во зависност од тоа каде работат. Со длабоко разбирање на горенаведените проблеми и како функционира човечкиот ум, тие можат да им помогнат на медиумите да станат уште поверодостојни пред очите на потрошувачите.Тие исто така можат да работат со поединци. Тие разбираат како да ги научат луѓето да станат порефлективни и критични во размислувањето. На пример, луѓето треба да се сомневаат во факти и секогаш да го земат во предвид изворот. Ова особено важи за социјалните медиуми, каде што лажните вести доведоа до прашања како што се веруваањето дека претседателски кандидат и поранешен државен секретар, воделе  круг за ропство на деца во сала за пица.Кога сте развиле експертиза за разбирање како умот често работи во различни поставувања, вие сте исклучително привлечен кандидат за работни места во медиумите. Ова е особено вистинито за дипломирани студенти од магистерска програма по психологија, кои не само што ги знаат последните теории, туку знаат и како да ги применуваат во различни поставувања.Во медиумите, овие поставки можат да се движат од радиодифузна телевизија до радио, филмски студија, услуги за стриминг, маркетинг агенции и рекламни компании.Некои дипломирани студенти, исто така, извршуваат кариера вообразование, помагајќи им на универзитетите или училишните системи да развијат подобри материјали за едукација. Тие исто така наоѓаат вработување во политиката, особено во политичките кампањи.Медиумските психолози имаат сè поголема критична позиција, со оглед на моменталната состојба на информации (и дезинформации) во светот. Оние кои добиваат магистратура што се фокусира на ова фасцинантно поле, се позиционираат самите за наградувачка и интересна кариера.Се чини дека лажните вести нема да исчезнат во блиска иднина, затоа што;Луѓето се збунети околу фактите. Ако лажна вест носи дури и јадро на веќе прифатени информации - дали тие оригинални информации биле вистинити или не - луѓето со поголема веројатност ја прифаќаат како вистина и ја споделуваат со другите. Со други зборови, се зголемуваат лажни вести, едно лажно дело на едно време. Што се однесува до споделувањето, Студијата за истражување на Пју открила дека 23% од луѓето признале дека споделуваат лажни вести - понекогаш намерно.Луѓето се подложни на измама. Во зависност од нивото на когнитивна способност на лицето, тие можат да бидат многу подложни на дезинформации - дури и кога се сомневаат дека можеби не е точно.Намерна измама. Знаејќи го горенаведеното, некои оперативци - особено во политиката - ќе создадат лажни вести за да ги намалат гласачите. На пример, најпопуларната лажна вест пред изборите во 2016 година беше дека папата Френсис го одобри Доналд Трамп за претседател. Тој неПовторување. Ако луѓето слушнат или прочитаат нешто доволно често, можеби ќе поверуваат во тоа. Meral Musli Tajroska  Source: https://www.tuw.edu/psychology/media-psychology-in-the-era-of-fake-news/ 

logo

ФИНАНСИРАНО ОД

sponsor

Овој проект е делумно поддржан од Амбасадата на САД. Мислењата, откритијата и заклучоците, или препораките изнесени овде се на имплементаторот(ите)/авторот(ите), и не ги одразуваат оние на Владата на САД

ПАРТНЕРСТВО

sponsor
© 2023 F2N2.